Tuesday, February 26, 2008

Little Nephew



This is my youngest nephew M. Soon he'll be two. Even though he and our little one are eleven months apart, they are almost the same in height and weight. It seems their temper is similar as well :) I wonder if that could be due to their mothers being sisters... We are very lucky to be blessed with our little "angels". I am looking forward when they can finally play together. It's yet another nasty day outside, so we play with the doggy and try to wrap birthday presents for friends. Little Critter seems to confuse wrapping with unwrapping and reminds me why I should have done this while she was napping...


Das ist mein juengster Neffe M. Bald wird er zwei. (Diese Foto ist offensichtlich nicht M.) Obwohl er und unsere Kleine elf Monate auseinander sind, sind sie sich fast gleich in Gewicht und Groesse. Ihr Temperament scheint sich auch sehr zu aehneln :) Ob das wohl daran haengt dass ihre Muetter Schwestern sind? Wir koennen uns gluecklich schaetzen dass wir so gute kleine (B)Engel haben. Ich freue mich schon wenn sie zusammen spielen koennen. Heute ist das Wetter wieder schlecht, also spielen wir mit dem Hund und probieren Geburtstagsgeschenke fuer Freunde einzumachen. Leider scheint mein kleiner Helfer das einpacken mit dem auspacken zu verwechseln. Ich haette es eben doch erledigen sollen als sie noch geschlafen hat...

1 comment:

Sonja said...

they look a like!!!